Europa Conference League : Bodø / Glimt v Lech Poznań - BT
Glimt har hentet inn en rekke nye spillere, og mener regelverket er urettferdig siden de avsluttet sesongen i desember, mens lag i konkurrerende ligaer er midt i sesong. De tre spillerne Glimt har meldt inn til UEFA Europa Conference League er Joel Mvuka, Adam Sørensen og Faris Pemi. Fredrik Bjørkan ble opprinnelig meldt inn, men skadet seg under treningsleiren i Spania. Glimt har imidlertid flere spillere de ønsket å ha i troppen som på grunn av reglene ikke får anledning til å spille i Europa for øyeblikket. Glimt har derfor meldt inn til UEFA at de ønsker en regelendring, men Knutsen tror ikke det vil skje. – Det å endre regler i UEFA, jeg tror det finnes enklere ting her i livet.
Bodo Glimt vs Lech Poznań Live Stream, Predictions
– Jo, vi føler oss jo privilegert over å ha vært i Spania én måned og fått trent under et bra klima på gode baner der alt er lagt til rette. Forholdene har vært fantastiske, mente Knutsen, og la til:– Så håper vi det vi har levert under de gode forholdene har vært nok til at vi er godt forberedt til to spennende kamper mot en sterk og god motstander, sa han. Ønsker regelendringGlimt får imidlertid kun lov til å til melde inn tre nye spillere for spill i UEFA Europa Conference League fra i fjor. Disse reglene gjelder for alle lag som spiller under UEFA-fanen.
Bodø / Glimt - Lech Poznań – Transmisja online i live stream
Bodo Glimt vs Lech Poznan free live score and video stream
Knutsen: - Finnes enklere ting i livet enn å endre reglene til UEFAKLAR: Kjetil Knutsen er hovedtrener i Bodø/Glimt, og gleder seg til torsdagens Europacupkamp. Foto: Ernst A. Lersveen / TV 2 Kjetil Knutsen ønsker at UEFA endrer på reglene for registrering av nye spillere i Europa. Etter flere uker med treningskamper, er alvoret allerede i gang for Bodø/Glimt torsdag denne uken. Polske Lech Poznan, med norske Kristoffer Velde på laget, står på motsatt banehalvdel når Glimt skal spille om avansement i UEFA Europa Conference League på Aspmyra Stadion. Trener Kjetil Knutsen mener laget er godt forberedt før den første playoffkampen mot Lech Poznan.
Jeg har utfordret reglene selv jeg, og det ble jo som det ble. Jeg er kommet dit at vi må jobbe politisk i klubb og i forbund, samtidig som det er ekstremt viktig for oss å forholde oss til realitetene, for med de vi har tilgjengelig er jeg overbevist om at vi har et konkurransedyktig lag, mente han.
Bodoe/Glimt vs KKS Lech Poznan [LIVE] Score - SportyTrader
Bodo/Glimt vs Lech Poznan live score, 16 Feb 2023 | FOOTLIVE
Bodo/Glimt vs Lech Poznan Live - Scorebar
Bodo/Glimt vs KKS Lech Poznan Live Score - SportsTiger
Bodo/Glimt vs Lech Poznan live score, 16 Feb 2023 | FOOTLIVE - footlive. comEngland Italy France Germany Spain Greece Portugal Youth Results Europe (A-L) + Europe (M-Z) + America + Asia + Africa + Oceania + Match Bodo/Glimt vs Lech Poznan results and Live score on footlive. com. Bodo/Glimt - Lech Poznan match for Europa Conference League: 1/16 Final starts on 16/02/2023 at 17:45 UTC/GMT. With footlive. com you can follow Bodo/Glimt results and Lech Poznan results.
Bet on Bodo/Glimt - Lech Poznan football with the best odds
Live results, Goal Scorers, Half Time result, Full-Time result, 2nd Half result, h2h, head to head, line ups, goals, red cards, yellow cards, statistics, betting, follow the game with foot live. H2H Bodo/Glimt - Lech Poznan statitics matches, previous results and meetings on footlive. Bodo/Glimt - Lech Poznan - 16.
Bodø / Glimt - Lech Poznań Live Streaming and TV Listings
Vilken kanal visar Bodø / Glimt - Lech Poznań? Fullständig TV