Mike van Duinen kijkt uit naar ADO-uit: "Hopelijk weer toegezongen"PEC Zwolle maakte van Mike van Duinen (27) de duurste aankoop ooit toen de club hem overnam van Excelsior. Dat bracht enige druk mee, erkent de aanvaller uit Den Haag, maar Van Duinen is snel gesetteld in Zwolle. Zowel binnen als buiten de lijnen. Op 15 februari keert de Hagenaar voor even terug bij zijn grote liefde: ADO Den Haag. Nee, Mike van Duinen had niet direct verwacht dat hij na het ondertekenen van zijn contract bij PEC Zwolle in de eerste seizoenshelft tegen degradatie zou strijden. Vorig seizoen stond de formatie van de in december vertrokken John van ’t Schip verrassend vierde halverwege het seizoen. In de tweede seizoenshelft pakte de club uit de IJsselstad slechts elf punten uit zeventien duels.
Voor mijn gevoel heb ik mijn draai gevonden in Zwolle, al is dat gek om te zeggen omdat we als team niet top presteren. Ik heb me goed aangepast”, aldus Van Duinen, die niet alleen als spits werd ingezet door Van ’t Schip. De ex-speler van ADO Den Haag, Fortuna Düsseldorf, Roda JC en Excelsior speelde ook als linksbuiten en tegen Ajax als middenvelder.
ADO Den Haag verslaat Jong PSV en nu al negen duels ongeslagenBron: Zoetermeers Dagblad | Zoetermeer 13 februari 2023, 23:23 PEC - ADO Den Haag verlengde maandagavond de ongeslagen reeks tot negen wedstrijden. De Hagenaars van coach Dick Advocaat, die afgelopen week Go Ahead Eagles uitschakelden in de KNVB-beker, wonnen met 2-1 bij Jong PSV. Heracles Almelo is drie punten dichter bij koploper PEC Zwolle gekomen... Lees verder bij bron Meer berichten in 'PEC Zwolle' Zie ook: Meer nieuws over: Almelo Zoetermeer Zwolle Jong PSV KNVB Go Ahead Eagles Artikelen in de categorie 'PEC Zwolle' ◄ Samenvatting PEC Zwolle - Jong AZ (10-02-2023) [video] ϸ | Highlights PEC Zwolle - Jong AZ [video] ► Recent nieuws in de categorie 'PEC Zwolle' 18:47 Scare Prank Cam ï¸ [video] 18:33 Schreuder betreurt wegvallen Lagsir: "Alles aan doen om te zorgen... 18:22 Jordy Wehrmann: "We zitten in een goede flow, maar moeten het per wedstrijd... 17:13 Er is nog geen periodekoorts bij ADO Den Haag | OMROEP WEST SPORT...
Van de Eredivisieclubs pakte alleen degradant FC Twente minder punten na de winterstop: tien. “Dat we nu weer zo laag staan, is natuurlijk teleurstellend voor ons allemaal. En dat hadden we ook zeker niet verwacht aan het begin van dit seizoen. We draaiden een prima voorbereiding en hadden de ambitie om mee te doen voor een plek in de play-offs. We hebben een aantal wedstrijden prima gespeeld, vooral thuis, maar we moeten ook resultaten boeken. ” PEC Zwolle betaalde 750 duizend euro aan Excelsior voor Van Duinen. Hij is daarmee de duurste aankoop ooit van de club. “Het is voor mijzelf nooit echt een issue geweest, maar ik besefte wel dat men een stok had om mee te slaan als ik niet zou functioneren.
TOTO KNVB Beker op tv - Voetbalkalender
Kies je wedstrijd en klik op [OK]. Klik op [BETAAL], voer je pincode voor tv in en druk op [OK]. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (ESPN) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal). Liever alle wedstrijden kijken? Kies dan voor ESPN Compleet om het Nederlands voetbal te volgen. Of kies voor het Ziggo Sport Totaal pakket voor internationaal voetbal.
Meer weten over live sportwedstrijden bestellen? Hoe kan ik een wedstrijd bestellen via de Gids? Druk op de [GIDS]-knop op je afstandsbediening Blader door de zenders en programma’s voor de juiste wedstrijd Selecteer het gewenste kanaal Druk op de rode knop op je afstandsbediening, selecteer de gewenste wedstrijd en druk op [OK] Kies voor Betalen Voer je betaalcode in en druk op [OK]. Je hebt nu toegang tot de live-uitzending Waar vind ik mijn betaalcode? Druk op [Menu] van je afstandsbediening. Blader met de pijltjes op je afstandsbediening naar [Instellingen]. Voer je pincode in.
HFC ADO Den Haag - Live Soccer TV
“Ik stond toen als een soort mandekker op Frenkie de Jong. Dat was wel even aanpoten, haha. Frenkie is een geweldige speler die zo makkelijk kapt en draait. Hij is ook nog super snel. Het verbaast me zeker niet dat de topclubs achter hem aan zitten. Aangezien we een koppeltje waren op het veld werd onze transferwaarde vergeleken.
Eerste Divisie (Sport) kijken - TVgids.nl
Ik behoor ook tot de fanatieke klaverjasclub bij PEC, die bestaat uit acht, negen jongens. Rick Dekker heeft tot nu toe de meeste winst gepakt, maar kan ook het slechtst tegen zijn verlies. Dan vliegen de kaarten door de bus, haha. ” Twee tot drie keer per week rijdt Van Duinen terug naar Den Haag. “Dan ga ik bij mijn ouders of wat vrienden langs.
Voetbal op tv: Waar kun je FC Groningen - PSV en Barcelona
18:22 Jordy Wehrmann: "We zitten in een goede flow, maar moeten het per wedstrijd... 17:13 Er is nog geen periodekoorts bij ADO Den Haag | OMROEP WEST SPORT... 17:12 Met Samir Lagsir (19) verliest PEC Zwolle een belangrijke pion in de titelstrijd 16:51 Voorbeschouwing ADO Den Haag – PEC Zwolle 16:40 Vacature keukenmedewerker 16:03 Eerste bekerduel Fortuna Vrouwen wordt gespeeld in Nederweert-Eind 16:01 Jordy Wehrmann: "We moeten van wedstrijd naar wedstrijd leven" [video] 13:08 Drama voor Samir Lagsir (19): PEC-speler opnieuw zwaar geblesseerd... 13:05 1 maart meiden clinic door PEC Zwolle vrouwen 12:58 PEC Zwolle-pechvogel krijgt opnieuw triest nieuws 12:08 Slecht nieuws voor PEC Zwolle: opnieuw zware knieblessure Samir Lagsir 12:02 Koploper PEC maakt seizoen in eerste divisie af zonder Lagsir 11:57 Pech achtervolgt PEC-aanvaller Lagsir: opnieuw zware knieblessure 11:51 Slecht nieuws voor PEC Zwolle: opnieuw zware knieblessure voor Samir...
Ja, als je de media moet geloven is Frenkie honderd keer meer waard dan ik. Wat dat betreft ben ik maar een schijntje van Frenkie. ”‘ Zijn geboorteplaats Den Haag blijft voor altijd thuis voor Van Duinen, maar de verhuizing naar Zwolle is hem goed bevallen. “Ik kende Zwolle als stad niet, maar ik heb het goed naar mijn zin. Het is een gezellige stad. In het centrum heb je lekkere restaurantjes. Ik woon hier samen met mijn hond. Als ik hem zat ben ga ik naar mijn teamgenoot Rick Dekker. Zijn huis is een soort buurthuis geworden, haha. Daar komen we vaak met andere teamgenoten ‘s avonds samen om Champions League-wedstrijden te kijken of te ouwehoeren.
ADO Den Haag Vrouwen | Officiële website
Best Site For Watch ALL Soccer Matches
https://allin1.cx/
Best Site For Watch ALL Soccer Matches
https://allin1.cx/